BarnFit, afvallen, geluk, gezondheid

Slanker, fitter en gezonder worden?

Persoonlijk
Ik neem ruim de tijd voor je
Doelgericht
Zo efficiënt en gezond mogelijk
Invalshoeken
Voeding, stress, zelfbeeld en gewoontes
Stok
Zacht op de cliënt, hard op de zaak

Dus jij wilt voor altijd in shape blijven?

Doen we.

Maar eerst even dit.


Mijn coaching is niet voor iedereen geschikt.


✔ Hij is voor personen die een betere leefstijl willen opbouwen (binnen hun drukke bestaan).

✔ En voor mensen die  willen veranderen  voor een gezonder lichaam en meer geluksgevoel.


Het is een sneltraject leefstijl-optimalisatie voor aanpakkers. Met 12 weken intensieve coaching: op je gewicht, je gewoontes, je stress, je voeding, je slaap en je geluk. 


Wetenschappelijk onderbouwd, wel zo prettig.

Zonder honger, shakes, pillen en ellende afvallen


Je weet eigenlijk wel wat goed en fout is. Maar slecht eten is een soort verslaving. Gelukkig heb ik nu een balans gevonden tussen afvallen en veel en lekker eten. Het gaat om je voeding managen. In het begin kostte me dit veel moeite. Met name de suikers waren een probleem, maar toen de knop eenmaal om was ging het vanzelf. Nu eet ik alles wat ik wil zonder stress. 


De gesprekken met Jan waren zeer interessant en hebben me ook op andere vlakken aan het denken gezet. Zo geef ik mezelf nu iedere dag een schouderklopje, dat zou ik voorheen nooit doen. Op veel punten heb ik nu rust en straal ik veel meer. Jan laat je zien hoe het ook kan, zonder honger, shakes, pillen en andere ellende.

Angelien Schilder
Angelien Schilder

> 13 cm kwijt

> 8 kg verloren

Als je dit niet kan volhouden weet ik het ook niet meer


Ik kom bij Jan voor een standaard voedingsschema om fitter en droger te worden. Al snel wordt duidelijk dat ik dat eigenlijk niet wil, maar dat ik zoek naar iets dat ik voor de rest van mijn leven vol kan houden. En dat is gelukt.


Na tien weken kijk ik veel relaxter naar voeding, begin ik door te krijgen wat mijn juiste hoeveelheden zijn en kies ik bewust of dat taartje het wel of niet waard is op dat moment. Het verbaast me hoeveel er tussen je oren afspeelt bij voeding. Dankzij Jan ga ik hier nu heel anders mee om.


Het traject is op het eerste gezicht kostbaar, maar je krijgt er een hoop voor terug. Jan neemt wekelijks ruim de tijd voor je, en hij is altijd bereikbaar als je vragen hebt. Doordat je alles mag eten wat je wil is het goed te doen. Als je dit niet vol kan houden weet ik het ook niet meer.

Edwin Kamst
Edwin Kamst

> 6 kg verloren

> 7 cm kwijt

> Spiermassa

Dynamisch Voedingsplan

Wie ben ik?

Voormalig Rechtenstudent. 


Door chronische buikpijn (PDS) op eigen ontdekkingstocht gegaan. Na meerdere opleidingen ontdek ik dat het niet alleen om voeding gaat, maar ook je stress, emoties, je geluksgevoel, je verwachtingsbeeld, mindset en je zelfbeeld. 


Dat alles zorgt dat je lekker in je vel zit

De skills hiervoor leer ik je graag.

Uiteindelijk zoek je geluk, kijk maar:

Geluk

 

Je wil buikomvang verminderen? Je voelt je daarna trotser (geluk).

Je wil meer zelfvertrouwen? Je zit dan lekkerder in je vel (geluk).

Je wil minder stress? Je ervaart daarna meer rust (geluk).

Je wil fitter worden? Je hebt meer energie (geluk).



Geluk overkomt je niet, daar moet je voor werken - Jan Barn


Je bereikt geluk door de volgende 4 pijlers:


Voeding, stress, leefstijl (herstel) en zelfbeeld.


Zonder het één bereik je het andere niet. Je kunt alleen 'gezonde' voeding eten, maar als je ontevreden bent over je uiterlijk zul je nooit gelukkig zijn. Of energiek. En wat denk je van stress? Als je constant druk ervaart uit je werk, je relatie(s), je spiegelbeeld, je eigen verwachtingen, ben je opgejaagd. Gestrest. Niet gelukkig, dus.


Ik neem je aan de hand mee in al deze aspecten, totdat je rust ervaart.

Alles bij elkaar
In balans

Je leert in 12 weken de basis voor een gezond en gelukkig leven

Door je voeding, leefstijl, stress en zelfbeeld in balans te brengen. Je hebt hier vaardigheden voor nodig. Die leer ik je tijdens de coaching.

Hoe werkt de coaching precies?

We werken intenstief:

Wekelijks een consult van één uur. 

Dagelijks contact via Whatsapp.

Wekelijks contact via de mail. 


Je krijgt feedback op alles wat je eet, wat je beweegt, je stress en hoe je je emotioneel gezien voelt. Dán werkt het pas echt.


Ik noem dat: skills opbouwen


Zo leer ik je je voeding, stress, gewoontes en zelfbeeld managen.


Je kunt het vergelijken met leren timmeren. Als jij weet hoe je een schroef erin draait, doe je het nooit meer verkeerd. Toch?

Zo werkt het ook met de rest. 

We gaan aan de slag met de volgende vaardigheden

Gezonde voeding

1. Je voeding managen (volgens de LMH-methode)

✳ Hoe verlies je buikomvang zonder calorieën tellen?

✳ Hoe eet je gezond?

✳ Hoe integreer je (onverwachte) uitstapjes in jouw persoonlijke plan?


Na deze module weet je exact:

  •     Wat je moet eten voor een optimale gezondheid
  •     Welke voeding zorgt dat je afvalt 
  •     Wat het ideale voedingspatroon is
  •     Wat je in iedere situatie moet eten
  •     Hoe je alcohol, feestjes en BBQ's kunt implementeren in een gezond patroon
Stress managen

2. Je gewoontes managen (volgens de PowerHabits-methode)

✳ Hoe houd jij je nieuwe leefstijl voor altijd vol?

✳ Hoe bouw je goede gewoontes op – zelfs met Lays chips?

✳ Hou bouw je slechte gewoontes af – terwijl je Netflix kijkt?


Na deze module weet je exact:

  •      Hoe het komt dat je slank blijven niet volhoudt
  •      Hoe je succesvolle patronen opbouwt
  •      Waar je op moet focussen voor succes
  •      Wat de meest voorkomende valkuilen zijn
Stress management

3. Je stress managen (volgens de StressRelease-methode)

✳ Waar komt jouw stress vandaan?

✳ Wat doe je als het een dag tegen zit?

✳ Hoe verlaag je stress?


Na deze module weet je exact:

  •      Hoe je niet meer gestrest raakt van voeding
  •      Hoe je in iedere situatie focus houdt en rustig blijft
  •      Hoe je 'nee' leert zeggen
  •      Hoe je je overall bezien relaxter voelt
Vitaliteit

4. Zelfacceptatie en trots (volgens de CoreConfidence-methode)

✳ Hoe word je weer trots op jezelf?

✳ Hoe houd je jezelf gemotiveerd – mét dips?

✳ Hoe werkt zelfacceptatie?


Na deze module weet je exact:

  •      Hoe je jezelf gemotiveerd houdt
  •      Hoe je jezelf accepteert 
  •      Hoe je jezelf iedere dag trotser voelt
  •      Hoe je dagelijks véél meer rust ervaart
Je mag alles eten

Hoe zit het met eten?

Ik wil dat je weer rust ervaart van voeding. Dat houdt voor mij in: je mag alles eten wat je wilt, zolang je het maar kunt managen.


En met alles doel ik ook op: pizza, chocola en friet.  

Het beste dieet is het dieet dat je kunt volhouden. Als jij hiervoor appeltaart nodig hebt, dan bouwen we daar omheen.

Recensie Jeanet Schilder

Nu geeft het toch niet meer voor vandaag

 

Ik wil nu gewoon echt gewicht kwijt raken, want ik zit niet meer lekker in mijn vel. Na talloze diëten eindig ik zwaarder dan hoe ik begon, en dat moet over. De kilo’s moeten eraf, en eraf blijven. Dat is gelukt. 

 

Ik wist al een hoop over voeding, maar Jan heeft me nog bewuster gemaakt over hoe het werkt, en de rol van je psyche. Ik vond de weekenden moeilijk, dan wil ik meer genieten. Voorheen dacht ik vaak: ‘Ik heb iets lekkers genomen, nu geeft het toch niet meer voor vandaag’, maar nu houd ik er gewoon rekening mee en is er niets aan de hand. Ik ervaar veel minder stress van voeding en denk dit zeker zelf voort te kunnen zetten. 

 

Het had alleen wat sneller mogen gaan, maar ook dat heb ik een plek kunnen geven. Als ik zo doorga behaal ik mijn einddoel vanzelf, zonder zwaar dieet en met zo min mogelijk moeite. 

Jeanet Schilder

> 6 kg kwijt

> 8 cm buikomvang verloren

Geen stress meer over voeding en zelfbeeld

Stress

Stress en frustratie

Constant gevoel van falen.

Een opgejaagd gevoel.

Je emoties weg eten.

Niet goed slapen.

Prikkelbaar.

Moe.


Dat zijn tekenen dat je teveel chronische stress en frustraties ervaart. Ik leer je om je stress te managen, niet te minderen. Op het moment dat je ervaart dat je de situatie 'aan kan' valt de druk weg. 

Ik wil dit, en nu?

Intakegesprek

Ik begin altijd met een gratis intake

Zo kijken we of het klikt.

En of je geschikt bent voor mijn manier van doen.


Wel zo handig, gezien we veel samen gaan werken. Via onderstaande knop kun je rechtstreeks in mijn agenda een afspraak plannen. Jij kiest of de afspraak online via Zoom of Skype gebeurt, of in mijn praktijk in BodyResults te Volendam.

JB

Samengevat:

  • Je leert een voedingspatroon dat je voor de rest van je leven vol kunt houden
  • Je wordt niet beperkt in voedingskeuzes
  • Je ervaart véél meer rust over voeding
  • Je leert je stress managen, zodat je langzaam rustiger wordt
  • Je krijgt dagelijks meer zelfvertrouwen: in je lichaam, in je looks en in je kunnen
  • Je leert je gedrag managen, zodat je het uiteindelijk zonder mij kunt
  • Je leert jezelf weer op nummer één zetten in je leven
  • Je leert hoe je 'nee' kunt zeggen tegen anderen
  • Je komt er steeds meer achter wat je leuk en belangrijk vindt
  • Je gaat van je spiegelbeeld houden
JB

Je bent geschikt als:

  • Je aanpakt. We gaan aan de slag met jouw gedrag, er is maar één persoon die dat aan kan passen 
  • Je wil veranderen, anders geeft het niet
  • Je klaar bent met hoe je eruit ziet, en hoe je je voelt
  • Je één uur per week de tijd hebt om langs te komen
  • Je dagelijks meer geluk wil ervaren
  • Je het maximale uit je lichaam wil halen
  • Je klaar bent met emotie-eten
  • Je minder buikpijn wil
  • Je voor altijd in shape wil blijven
  • Je je grenzen aan wil leren geven
  • Je de stappen wil gaan zetten om het resultaat te behalen
maximum results coaching
€ 175,-
€ 125,- /maand

Personal coaching

  • Wekelijks contact via de mail
  • Dagelijks contact via Whatsapp
  • Wekelijks live consult van 1 uur
  • Online via Zoom of live in mijn praktijk in BodyResults
  • Totaalaanpak: voeding, stress, gewoontes en zelfvertrouwen

Tijdens de intake neem ik ruim de tijd om alle tools, software en progressie-methodes uit te leggen. Je bent nergens toe verplicht.

                                       

Krijg ik een standaard voedingsschema?

Absoluut niet. Sterker nog, je krijgt helemaal geen schema. Ik leg je van A tot Z uit hoe voeding werkt, waarin we rekening houden met jouw voorkeuren. Eet je graag een broodje leverworst? Dan gaan we dat erin verwerken. Uiteindelijk werkt een voedingspatroon als je het volhoudt, daar horen 'lekkere' dingen in. Een standaard schema werkt nooit voor de rest van je leven.

Krijg ik iets van een schema?

Je krijgt iets dat veel beter is: een dynamisch voedingsschema. Dat is een stuk software dat constant andere gerechten en ingrediënten voor jou bij elkaar zoekt. Jij beslist wát je eet, de software zegt hoeveel je er van mag. Heel handig, zeker ook als je weinig tijd hebt. Eet je 100% volgens de app? Dan behaal je 100% zeker je resultaat.

Zijn er kosten aan de intake verbonden?

Nee, die is gratis. Ook als je besluit om geen traject te starten.

Mag ik straks alleen nog maar sla eten?

Nee, tenzij je erg van sla houdt ;-). Tuurlijk zullen er aanpassingen aan je voedingspatroon moeten komen, anders krijg je geen andere resultaten. Maar je gaat zéker niet alleen sla eten. Mensen zijn eerder verbaasd over de hoeveelheid die ze mogen eten, dan dat ze omkomen van de trek.

                                   

Plan hier je gratis intake 👉